În loc de incipit

Bună ziua acesta este primul articol al meu. Numele meu nu prea contează, prefer sa-mi păstrez identitatea secretă. Ceea ce chiar este important este că sunt un tânăr de 15 ani pasionat de istorie, iar ideea blogului mi-a venit când cineva m-a rugat să-l ajut cu un eseu la istorie. Atunci m-am gândit de ce să nu îi ajut pe toți utilizatorii mediului virtual. Primul meu articol propriu-zis va fi publicat mâine.

Sper din tot sufletul ca acest blog să vă fie de ajutor tuturor. 😀

Cu respect,

Anonymus

Lasă un răspuns

